Totalul vizualizarilor

miercuri, 4 iunie 2014

Goji butasi

   Buna , eu sunt arbustul goji inmultit din butasi.
Avantajul meu ca am fost inmultit din butasi este acela ca ma dezvolt mult mai repede si am ajuns deja sa am grosimea tulpinii mult mai frumoasa decat plantele inmultite din seminte.
        Ca sa va convingeti urmariti clipul video de mai jos:

        Am inca un avantaj in plus voi fructifica din primul an de la plantare si fructele vor avea aceleasi proprietati ca planta din care am fost inmultit, iar urmasii mei vor fi asemenea.
        Sa nu uit, fac parte din soiul lycium barbarum, iar datorita intretinatorilor mei am format si ramificatie, deoarece acestia au avut grija sa-mi reteze varful la 60 cm.
        Inainte sa hotarati sa ma duceti in gradina dumneavoatra, va rog, daca aveti indoieli, faceti comparatia intre mine si alti frati inmultiti din seminte si veti vedea ca voi fi castigator la felul cum arat !
        Va multumesc si promit ca voi face fructe benefice sanatatii dumneavoastra!